Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Marknadsføring og sal, d-bok
Forfattere:
ISBN:
9788211022462
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
220
Verk:
Service og samferdsel
Trinn:
VG1
Digital ressurs
Marknadsføring og sal, d-bok

Marknadsføring og sal, d-bok
Yrkesteori service og samferdsel vg1

Denne boka er ein del av læremiddelet Yrkesteori for service og samferdsel Vg1, og dekker kompetansemåla i det nye programfaget marknadsføring og sal.

Yrkesteori for service og samferdsel Vg1 er laga i henhold til den nye læreplanen frå 2016 for programfaga på service og samferdsel Vg1, og dekker kompetansemåla i alle dei tre programfaga. Læremiddelet består av en fagnettstad og dei tre bøkene Administrasjon og økonomi, Marknadsføring og sal og Sikkerheit og transport.

I bøkene finn du teori, praktiske eksempel og forklaring på begrep som er sentrale i faga. Du vil også finne jevnlege henvisningar til aktivitetar på fagnettstaden. Aktivitetane har ulike typar oppgåver og ekstrastoff som utfyller bøkene.

Marknadsføring og sal, d-bok er ein digital utgåve av papirboka. Med d-boka opnar det seg nye moglegheiter og den er tilpassa bruk på PC, Mac og nettbrett.

 
Marknadsføring og sal, d-bok har følgjande funksjonalitet:
- Utheving og notatar
- Slå opp i ordbøker, søkemotorar og leksikon på nett
- Lagre og skrive ut uthevingar og notat
- Favorittmerke sider
- Søkje etter ord eller frasar

 Sjå www.fagbokforlaget.no/d-bok for meir informasjon.

 

 

Bøker i samme serie