Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Språk
Bokmål Nynorsk
Format

Heftet

Bestill vurderingseksemplar
For lærere, fagansvarlige og forelesere
På lager - sendes nå
999,-

Brand 2.0
Markedsføring og ledelse 2

Brand 2.0 er en nyskrevet lærebok for programfaget Markedsføring og ledelse 2 i studieforberedende utdanningsprogram. Boka er basert på kompetansemålene i læreplan gjeldende fra august 2021.

Det komplette læreverket består av læreboka Brand 1.0, Brand 2.0 , Brand 3.0 - Markedsførerens praktiske manual og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen. Ressursene legger vekt på en praktisk tilnærming til faget og har en omfattende begrepsbase. Boka har en pedagogisk tilnærming gjennom blant annet å vektlegge en visuell fremstilling av teorien. Etter hvert kapittel er det varierte oppgaver som utfordrer elevene til spennende problemløsning.

Brand 2.0 har en klar pedagogisk oppbygning som er inndelt i følgende deler:

  • Del 1 Virksomheten
  • Del 2 Omgivelser
  • Del 3 Analyse
  • Del 4 Strategi

Boka er også et praktisk hjelpemiddel som støtter elevenes innlæring av teorien. Med konkrete verktøy og markedsanalytiske metoder, øver elevene på å tolke resultater fra analyser og bruke dem i praktiske situasjoner.

Forfattere:
ISBN:
9788211032195
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
440
Verk:
Økonomiske programfag
Trinn:
VG3
Brand 2.0