Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Brand 1.0
Forfattere:
ISBN:
9788211032126
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
250
Verk:
Økonomiske programfag
Trinn:
VG2
Brand 1.0

Brand 1.0
Markedsføring og ledelse 1

Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1. 

Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget. 

Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.

Bokas innhold:

DEL 1 MARKEDSFØRING
Kapittel 1   Markedsføreren
Kapittel 2   Markedsføring og ledelse
Kapittel 3   Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)

DEL 2 FORBRUKERATFERD
Kapittel 4   Forbrukeren
Kapittel 5   Atferd

DEL 3 MARKEDSPLANEN
Kapittel 6   Forretningsidé
Kapittel 7   Situasjonsanalyse
Kapittel 8   Markedsundersøkelser
Kapittel 9   Målgruppe
Kapittel 10 Markedsmål
Kapittel 11-15 Markedsstrategi
Kapittel 16 Markedsmiks

Læreboka Brand 1.0 vil utkomme i løpet av høsten. For å likevel gjøre det mulig å benytte Brand 1.0 fra skolestart 2021, vil de første kapitlene med oppgaver og presentasjoner vil foreligge digitalt i Økonomiportalen til skolestart.
Format
Språk
Forventes utgitt 02.11.2021
Antall
789,-

Bøker i samme serie