Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Språk
Bokmål
Format

E-bok

Heftet

E-bok i salg / nedlastbar / les info først
365,-

Bedre produkter
Håndbok i digital produktledelse og produktutvikling

Å jobbe med digitale produkter handler ikke om å bli ferdig, men om å forbedre. Brukerne får nye behov og vaner, konkurrenter dukker opp, nye lover blir vedtatt. Plutselig står vi midt i en pandemi, økonomiske nedgangstider, klimakrise. Verden står ikke stille, så da kan ikke produktet stå stille. 

Denne boka viser hvordan vi kan si farvel til prosjektplanene og omfavne at produkter aldri blir ferdige. Du skal få slippe å lese om enorme amerikanske selskaper og anekdoter fra Silicon Valley. I stedet blir du kjent med hvordan norske virksomheter – offentlige og private, små og store – håndterer utfordringene med digital produktutvikling og produktledelse.

Produktledelse er et fagområde som er avgjørende for hva slags digitale produkter vi får. I det ligger det et stort ansvar, for digitale produkter kan skape mye frustrasjon hver dag, det være seg for innbyggere, kunder eller arbeidstakere. Digitalisering i seg selv skaper ingen verdi. Men når man får til å lage et godt digitalt produkt, kan det løse problemer for veldig mange mennesker samtidig.

Ida Aalen (f. 1985) har jobbet med digital produktutvikling siden 2008. Hun startet karrieren sin som interaksjonsdesigner. I 2017 etablere Aalen – sammen med to andre gründere – Confrere, et produkt som gjorde det enkelt for fastleger og psykologer å tilby videokonsultasjoner. Etter fem år som produktdirektør i Confrere ble hun selvstendig produktcoach. I dag hjelper hun norske virksomheter med produktledelse og produktutvikling. Ida Aalen har tidligere skrevet tre bøker om sosiale medier.
Forfattere:
ISBN:
9788245048322
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
220
Bedre produkter