Bøker
Forfattere
Verk
Ingen treff
Service og kundebehandling
Forfattere:
ISBN:
9788241204111
Utgitt:
Utgave:
1
Sider:
128
Service og kundebehandling

Service og kundebehandling
i logistikk og transport

Service og kundebehandling
I logistikk og transport
Boken tar for seg følgende temaer:
Hva er service?
Kunderelasjoner og gjenkjøp
Mellommenneskelig kommunikasjon
Logistikk . veien til service
Organisasjon og service
Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Hvis servicen ikke er som den skal, merkes det fort på kundene. Å lære seg å forstå kundene bedre fører til gode kunderelasjoner, fornøyde kunder og større kundelojalitet.
Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling.